«Η Επαναστατική Ανακάλυψη που Αλλάζει την Κατανόηση της Γονιδιακής Ρύθμισης»
Κόσμος

«Η Επαναστατική Ανακάλυψη που Αλλάζει την Κατανόηση της Γονιδιακής Ρύθμισης»

Οι Βίκτορ Άμπρος και Γκάρι Ρούβκουν αναγνωρίστηκαν με το Νόμπελ Ιατρικής για την ανακάλυψη του microRNA, μια νέα κατηγορία μικροσκοπικών μορίων RNA που παίζουν κρίσιμο ρόλο στη γονιδιακή ρύθμιση. Σύμφωνα με τη συνέλευση, «η πρωτοποριακή ανακάλυψή τους αποκάλυψε μια εντελώς νέα αρχή της γονιδιακής ρύθμισης που αποδείχθηκε ότι είναι απαραίτητη για τους πολυκύτταρους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων».

Ο Βίκτορ Άμπρος είναι αμερικανός αναπτυξιακός βιολόγος, γεννημένος το 1953 στο Νιου Χάμσαϊρ, και κατέχει θέση καθηγητή στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης. Από την πλευρά του, ο Γκάρι Ρούβκουν, γεννημένος το 1952 στην Καλιφόρνια, είναι αμερικανός μοριακός βιολόγος που εργάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης και διδάσκει γενετική στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ στη Βοστώνη.

Η ανακάλυψη του microRNA είναι σημαντική καθώς συμβάλλει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ρυθμίζονται οι γονίδια και πώς αυτές οι διαδικασίες ενδέχεται να επηρεάζουν την υγεία και την ανάπτυξη.

Πηγή: news.gr